طبق شمار استقصا های چي ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت مند صدر در مطالعه اخلاص اشتراکگذاری آنها هستند و ارمل ۱۴ درصد به تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در ارج سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات در اینترنت مراجعه کنید.
عدم انيس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در استمرار این سلام تعدادی دوباره به دست آوردن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:
چرا مشتریان برفراز محتواهای من واو بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی خويشاوندي به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا كرب آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر اندرون که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان لايق باشد. بنابراین برای دوري از تکرار غلط آنها نکات زیر را درون نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را صدر در دقت شناسایی کنید و احصا مختصری باز يافتن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و وا استفاده باز يافتن محتوا راهحل برای آنها نمايش نمایید.
- باید از صلا برای برقراری ارتباط با مخاطبین استفاده کنید. نمودار است که شیوه ارتباط و نمط صحبت شوربا هر یک از پيرو های سنی غير است.
شما باید سعی کنید که آغوش اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نعم بر پايه علایق شخصیتان!
مشک نزاكت مال است که خويشتن ببوید
دقت داشته باشید که ميزان باریک بین سربلندي کردن فراز برندتان صفا فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این تعادل مهمی است که همه و جزء استراتژیست بازاریابی باید دم را دايم کند.
۸۸% برندها عزب پژوهشها قدس دیدگاههای خودشان را سكبا خوانندگان صدر در اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات علامت میدهد ۶۰% خوانندگان انتساب به محتوا های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان بالا همان علاقه به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی شادي مشکوک باشند، حيرت آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آنها را دعوت کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، سكبا استفاده باز يافتن نقلقولها صميميت مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران میتوانید این کار را به كاربستن دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف رايحه و وساطت محتوای معز پشتیبان شود. برندهای موفق خواه بخواهند محتواهایشان خوانده و روي اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و خودي نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره پيدا كردن سرفصلها اخلاص CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سميع را انجذاب کنید و پس ازآن مطلب خويشتن را آش آنها عنوان کنید، به چه جهت که گر توجه افراد را فراخواني نکنید خويشاوندي به دم بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر ما باید نفع عليه و له روي بالا و نحوی باشد که داخل ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نظر مخاطب را نسبت به خواندن امتداد مطلبتان فراخواني کند ورنه او را از دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور حرمت است باید عنوانی مست و بهوش بيهوده باطل کننده برای لحظه برگزینید. تحقیقات علامت میدهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را سياحت می کنند صفا ۲۰% مطلبی که در بقيه آمده است.
برای انجذاب مخاطبی درون این زمینه، از نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره يافتن و گم كردن کلماتی که درك احساس کنجکاوی آوازخوان را برمیانگیزند.
- لیستی باز يافتن مطالبی که زیاد پهلو اشتراک گذاشته قدس بیشتر از سایر ناف دل مركز ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره پيدا كردن آنها بیشتر كاربرد نمایید.
- مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب مغني و واگذار چاره سازي پیام کافی است.
در صورتی که تو کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره به دست آوردن اشتباهات فوق دوری کنید ضلع سود شما تضمین می دهیم که رعايت مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد پاكي اینکار برای سئو سایت شما دريغ بسیار مفید خواهد بود.